A projekt megvalósításának helyszíne: 8800 Nagykanizsa, Récsei u. 1/A.
Projekt azonosító száma: GINOP Plusz 3.2.1-21
A képzés részletes bemutatása: Munkahelyi hatékonyság növelése – Személyiség feljesztés. Első lépések a digitális világba – IKER 1. szintű képzés.
A képzések befejezésének dátuma: 2023 május 30
A projekt megvalósításának helyszíne: 8800 Nagykanizsa, Récsei u. 1/A.
Projekt azonosító száma: 3314377680
A projekt megvalósításának helyszíne: 8800 Nagykanizsa, Récsei u. 1/A.
Projekt azonosító száma: GINOP-4.1.3-19-2019-01482
A képzéseken a Viky Kft. 16 munkavállalója (12 férfi, 4 nő) vett részt. A képzések eredményeként a képzéseket sikeresen elvégző munkatársak részére összesen 46 db tanúsítvány került kiállításra.
A projekt befejezési időpontja: 2019.11.13.
Projekt azonosító száma: GINOP-6.1.6-17-2018-00026
A projekt keretében a Viky Kft. 8800 Nagykanizsa, Récsei utca 1/A helyszíne az alábbi 6 képzést valósítottam meg 2019.01.22-2019.10.24. közötti időszakban külső képzési szolgáltatók bevonásával:
A fejlesztés célja a mostani hiányos, és egymás között átjárhatóságot nem biztosító informatikai rendszerek lecserélése egy teljes körűen használható, integrált rendszerre. Kiemelt fontosságú volt számunkra, hogy valamennyi szolgáltatást egy felületen keresztül, valamint bárhonnan, ahol internet van érhessük el.
Vállalati CRM-et eddig nem használtunk. Úgy gondoljuk, hogy ahhoz hogy ügyfeleink számára a lehető legjobb kiszolgálást tudjuk nyújtani, be kell vezetnünk egy ilyen rendszert, melyben követhetjük a kiadott ajánlatokat, és hogy ne csak azzal a kollégával tudják ügyfeleink felvenni a kapcsolatot, akivel eredetileg is beszéltek, hiszen ő nem feltétlen érhető el bármikor. Egy ilyen rendszerben nyilvántarthatjuk az ügyletek adatait, és hatékonyabban szolgálhatjuk ki vásárlóinkat.
A kontrolling és döntéstámogatás funkcionalitás is hiányzott eddig a cégünk életéből. Ha a vezetés bármilyen adatra volt kíváncsi, azokat hosszadalmas, manuális munkával, több rendszerből és sok esetben a munkatársakat feltartva tudták csak elérni. Úgy véljük, cégünk életében kiemelt jelentőségű ez a fejlesztés.
Beszerzési, logisztikai területen eddig szintén a megérzéseinkre hagyatkoztunk. Volt ugyan egy csak helyből elérhető készletnyilvántartó szoftverünk, azonban az nem adott lehetőséget komolyabb beszerzési tevékenységek ellátására, mint pl. forgási sebesség, vagy elfekvő készletek kimutatása. A webáruházakkal való adatátadás sem volt megoldva, kézzel kellett a készletinfókat kitölteni.
Táv és csoportmunka támogatást biztosító rendszerünk sem volt korábban, pedig távmunkában két fő is dolgozik a cégünknél. A számukra való információ átadás szintén feltartotta más, helyben dolgozó kollégáinkat. Például a távmunkában foglalkoztatott munkavállalók nem érték el a cég számlázó programját, készletnyilvántartását, és a közös használatú dokumentumokat sem.
Pénzügyi, számviteli területen a legnagyobb problémát a dupla adminisztráció, és az ebből fakadó adatbeviteli hibák jelentetik. A jelenleg használt rendszer alkalmatlan a webáruházunkkal való összeköttetésre, és csak helyben érhető el.
Vállalati webáruházunk jelenleg egy alap funkciókat biztosító, sablonokra épülő, a többi rendszerünkkel kommunikálni képtelen megoldás, melyhez nincs komolyabb hozzáférésünk, és nem szabható testre olyan mértékben, ahogy mi ezt kívánjuk. Most hogy már látjuk, hogy az internetes értékesítésben jelentős potenciál van, szükségét érezzük egy komoly, a többi rendszerünkkel integrált egyedi igényeinknek jobban megfelelő áruház létrehozása.
Elektronikus iratkezelő rendszerünk eddig nem volt, azonban nagyon fontos lenne, hogy a rendelkezésre álló információkat a kollégák a távolból vagy kiküldetés esetén is elérjék, valamint iratokat állíthassanak elő, és közösen dolgozhassanak azon.
A fejlesztés bevezetésétől azt várjuk, hogy online értékesítési volumenünk jelentősen, akár 100% feletti mértékben is nőni fog az elkövetkezendő években. Emellett fontos, hogy minél jobban csökkenjen munkatársaink adminisztrációs terhei, ezzel is segítve a hatékonyabb munkavégzést. Például jelenleg a rendszerek között minden adatot manuálisan kell mozgatni, ami jelentős időveszteség.